zamknij W serwisie wykorzystywane są pliki cookies w celu realizacji funkcjonalności systemu rezerwacyjnego oraz zewnętrznych usługodawców. Pliki cookies są zapisywane w urządzeniu końcowym użytkownika, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki internetowej. Zablokowanie plików cookies spowoduje brak działania niektórych funkcjonalności serwisu. Korzystanie z serwisu bez zmian ustawień przeglądarki internetowej odnośnie plików cookies, oznacza zgodę użytkownika na ich używanie.

użytkownicy : 23257

squash online
Videohelpy
1. Wstęp : funkcjonalności systemu rezerwacji online
2. Zakładanie opcji przez gracza
FAQ
Wyłączona obsługa plików cookie w przeglądarce
Najprawdopodobniej nie została włączona obsługa plików cookie w Twojej przeglądarce. Poniżej znajdują się instrukcje odnośnie włączenia plików cookie w poszczególnych przeglądarkach.

Internet Explorer 7/8 :
1. Kliknij przycisk Start > Panel sterowania. (Uwaga: w widoku klasycznym systemu Windows XP kliknij przycisk Start > Ustawienia > Panel sterowania).
2. Kliknij dwukrotnie ikonę Opcje internetowe.
3. Kliknij kartę Prywatność.
4. Kliknij przycisk Zaawansowane.
5. W obszarze Pliki cookie okna Zaawansowane ustawienia prywatności wybierz opcję "Zastąp automatyczną obsługę plików cookie".
6. W obszarze "Pliki cookie tej samej firmy" wybierz opcję "Zaakceptuj" lub "Monituj".
7. W obszarze "Pliki cookie innych firm" wybierz opcję "Zaakceptuj" lub "Monituj". (Uwaga: po wybraniu opcji "Monituj" przy każdej próbie wysłania przez witrynę pliku cookie wyświetlony zostanie monit o kliknięcie przycisku OK).
8. W oknie Opcje internetowe kliknij przycisk OK, aby je zamknąć.

Mozilla Firefox 3.x :
1. Kliknij menu Narzędzia > Opcje.
2. Na panelu górnym kliknij ikonę Prywatność.
3. Ustaw opcję "Program Firefox" na wartość będzie używał ustawień historii użytkownika.
4. Zaznacz pole obok etykiety Akceptuj ciasteczka z innych witryn, aby włączyć obsługę plików cookie, lub usuń jego zaznaczenie, aby wyłączyć tę obsługę.
5. Kliknij przycisk OK.

Mozilla Firefox 2.x :
1. Kliknij kolejno pozycje Narzędzia > Opcje.
2. Na panelu górnym kliknij ikonę Prywatność.
3. Zaznacz pole wyboru "Akceptuj ciasteczka".
4. Kliknij przycisk OK.

Opera :
1. Przejdź do menu rozwijanego Opera.
2. Wybierz polecenie Ustawienia > Preferencje.
3. Kliknij kartę Zaawansowane.
4. Przejdź do sekcji "Ciasteczka".
5. Zaznacz opcję Akceptuj ciasteczka.

Chrome :
1. Kliknij menu Narzędzia.
2. Wybierz polecenie Opcje.
3. Kliknij kartę Dla zaawansowanych.
4. Kliknij przycisk Ustawienia treści w sekcji "Prywatność".
5. Zaznacz opcję Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie.

Safari :
1. Przejdź do menu rozwijanego Safari.
2. Wybierz opcję Preferencje.
3. Na panelu górnym kliknij ikonę Bezpieczeństwo.
4. W obszarze "Akceptuj pliki cookie" wybierz opcję "Tylko z witryn, które odwiedzasz".
Jak mogę zmienić adres email?
Należy zalogować się na dotychczasowy login, przejść do okna swojego profilu i wpisać nowy adres email. Potwierdzenie zmiany zostanie przesłane na podany nowy adres email.
Zapomniałem hasło, jak je mogę odzyskać?
Należy przejść do okna przypominania hasła poprzez użycie linku 'przypomnij hasło'. Tam należy wpisać swój adres email używany w systemie korty4u. Zostanie na niego przesłana instrukcja postępowania.
Jeśli otrzymuję emaile z potwierdzeniem rezerwacji, to znaczy że mam profil w systemie?
Nie, profil można założyć jedynie samodzielnie.
Czy płatność warunkuje ważność rezerwacji?
Tylko opłacona rezerwacja jest ważna. Wszystkie nieopłacone terminy zostają po określonym czasie odblokowane i udostępnione do ponownej rezerwacji.
Co oznacza komunikat: Uwaga: Od momentu wyświetlenia tej informacji masz 10 minut na dokonanie płatności.
Komunikat ten informuje, że jest 10 minut na poprawne wykonanie płatnosci. Po tym czasie termin zostanie odblokowany dla innych użytkowników systemu. Okno z komunikatem należy zamknac “klikając” na nie. Nastepnie należy wybrać sposób płatności; po naciśnięciu przycisku 'Zatwierdź' przejść do panelu DotPay. Tam należy dokonać płatności.
Czy jeśli nie zapłaciłem, moja rezerwacja traci ważność i jest anulowana?
Jeżeli rezerwacja nie została opłacona, to nie zostaje wysłane potwierdzenie mailowe ani z naszego systemu, ani z systemu DotPay. Rezerwacja nie została dokonana. Natomiast jeżeli rezerwacja zostanie opłacona, to bedzie ją widać w kalendarzu, a ponadto zostanie przesłane potwierdzenie email z systemu korty4u oraz DotPay.
Jak działa płatność sms poprzez usługę mPay.
Opcja płatności smsem poprzez mPay jest dostępna w sieciach Plus, Orange, Era, Play. Założenie i przelew środków na swoje konto mPay trwa kilka minut. Kompletna procedura postępowania znajduje się na stronie: https://www.mpay.pl/dla_uzytkownikow/jak_zostac.html
Co to jest opcja?
Na zajęte terminy można bezkosztowo zakładać tzw. opcje. Założenie takiej opcji jest potwierdzane email’em. Jeśli dany termin zostanie zwolniony, natychmiast zostanie przesłany email z informacją o tym fakcie do wszystkich zainteresowanych.
Co to jest rezerwacja cykliczna?
Karnety i zasady ich wykorzystania są tworzone przez poszczególne kluby. Ogólnie rzecz ujmując rezerwacja cyckliczna jest zakładana na określoną ilość wejść na konkretny dzień tygodnia i godzinę. Można taki karnet wykupić przy zakładaniu rezerwacji, jeśli jest dostępny w liście wyboru karnetów.
Przy zakładaniu rezerwacji wybranie trenera z listy.
Jeżeli zostanie wybramy trener przy dokonywaniu rezerwacji, oznacza to że będzie to lekcja z danym trenerem. Płatność za lekcje uiszczana jest bezpośrednio w klubie (tylko w wybranych klubach można opłacać lekcje z trenerem przez internet).
Prośba o zmianę / anulację terminu
Anulować / zmienić termin (jak i zarezerwować) można samodzielnie na stronie korty4u.pl, zakładając uprzednio profil i wpisując jako login swój adres mailowy. Ewentualnie proszę kontaktować się bezpośrednio z klubem, który poprzez nasz system zarządza swoimi rezerwacjami.
Jak działa funkcjonalność “szukam partnera”?
Aby wyszukać partnera do gry, najpierw gracz lub klub w imieniu gracza musi zaznaczyć w panelu rezerwacji (podczas zakładania nowej lub edytowania istniejącej rezerwacji) pole 'szukam partnera' oraz wybrać które dane (nazwisko, telefon, email) będą widoczne w kalendarzu dla innych graczy. Następnie użytkownik w panelu wyszukiwania wybiera rodzaj sportu, miasto/klub, datę oraz opcję 'szukam partnera' - otworzy sie grafik dostepności, ale z zaznaczonymi tylko tymi terminami, gdzie któryś z graczy poszukuje partnera. Jeżeli w grafiku nie widać żadnego terminu tak oznaczonego, to jest to spowodowane faktem, iż nikt nie zaznaczył w swojej rezerwacji opcji poszukiwania partnera.
Błąd przy wyświetlaniu strony: The XML page cannot be displayed. Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.
Błąd ten dotyczy przeglądarki Internet Explorer w wersji 6.xx, ktora jest produktem obecnie już przez Microsoft nie supportowanym. Sugerujemy aktualizację do wersji IE 7 lub 8, albo używanie przeglądarki Opera, Chrome, Safari lub Firefox.